Úvod » Zákaznická podpora » Servis a podpora
datum : 01.01.2025 autor : Autorizované servisní středisko
Vážení zákazníci, v tomto dokumentu najdete základní informace k cenám za BTK (bezpečnostně-technické kontroly, úřední ověřební atd...)
datum : 01.01.2025 autor : Autorizované servisní středisko
Vážení zákazníci, v tomto dokumentu najdete základní informace k cenám za opravy autorizovaným servisem OMRON,firmou CELIMED,s.r.o.
datum : 03.01.2018 autor : Autorizované servisní středisko
Vážení zákazníci, pokud chcete uplatnit reklamaci nebo opravit přístroj postupujte podle těchto pravidel :
datum : 07.09.2017 autor : CELIMED
Odpověď na častý dotaz -odpověď naleznete v příloze
datum : 23.04.2015 autor : CELIMED
Manžeta je důležitou součástí přístroje -více info zde
datum : 19.12.2012 autor : Autorizované servisní středisko
Vážení zákazníci, v tomto dokumentu najdete informace, jaký typ manžety můžete nyní zakoupit k vašemu přístroji, případně kterým typem manžety lze rozšířit jeho užitné vlastnosti.
datum : 03.04.2009 autor : Autorizované servisní středisko
Propojení tonometrů pro kontrolu přesnosti výsledků automatického měření TK
datum : 07.05.2008 autor : Autorizované servisní středisko
Doporučený postup pro správné měření pažními tonometry OMRON (poloha manžety,pozice těla uživatele,..
datum : 07.05.2008 autor : Autorizované servisní středisko
Doporučený postup pro správné měření zápěsťovými tonometry OMRON (poloha manžety,pozice těla uživatele,..
datum : 07.05.2008 autor : Autorizované servisní středisko
Doporučený postup pro správné měření zápěsťovými tonometry OMRON s polohovým APS senzorem (poloha manžety,pozice těla uživatele,..
Přejít do košíku/ dokončit nákup | Chci nakoupit ještě další zboží |
Přejít na stránku s porovnáním | Zůstat na této stránce |